Skip Navigation Links

ارسال اس ام اس تبلیغاتی به صاحبان اصناف و مشاغل

نوشته شده درتاریخ : 1394/04/04 ساعت : 10:10:18

 

کاربران و یا همکاران سامانه ارسال پیامک ونمایندگان پنل اس ام اس افزار میتوانند از یکی از ویژگی های این پنل استفاده کنند ، که بانک اصناف و مشاغل نام گذاری شده است ، این بانک به صورت مستمر بروز رسانی میشود و کاربران میتوانند با انتخاب بانک مورد نظر خود پیامک های خود را به صورت هدفمند تر وتفکیک شده  ارسال کنند .

 با توجه به اینکه امروزه بازاریابی پیامکی به یکی از اهرم های اصلی تبلیغات تبدیل شده است و از اس ام اس تنها برای رسیدگی به امور شخصی استفاده نمیشود؛ بهتر است کاربردپیام کوتاه در مشاغل مختلف را بیشتر بشناسیم.
وقتی تبلیغات یک کمپانی از طریق بیلبوردها و یا تیزرهای تلویزیونی که تبلیغات همه گیر هستند، انجام می پذیرد عوامل بسیاری در گیرایی و اثرگذاری این تبلیغات نقش بازی می کنند، به عنوان مثال اثر گذاری تبلیغات از طریق بیلبورد و از طریقپیامک را با هم مقایسه کنیم. وقتی یک بیلبورد تبلیغاتی با کیفیت بسیار بالای گرافیکی و چاپ آماده می شود، اولین مساله محل نصب تابلو می باشد. محل های شلوغ و پر ترافیک، محل های متوسط نشین ، محل های متول نشین و … تمام اینها در نقاط مختلف شهر در تامین این فاکتور مهم می باشد.

فرض کنید، کمپانی محلی را که تردد و ترافیک بسیاری دارد، جهت نصب انتخاب نماید. پس از نصب، اثر گذاری تبلیغات به عواملی بستگی دارد که به آنها متغیرهای پنهان می گویند. این متغیرها علی رغم تاثیر مستقیم و بسزایی که در نتیجه عمل دارند هیچگاه قابل اندازه گیری نمی باشند.
سلیقه افراد و مشکلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه در طول مدتی که تابلو تبلیغاتی شما در این محل پر تردد نصب است اثر بسزایی در توجه ابزار دارد. اثر طیف های زندگی مختلف به چشم افراد مختلف و مشکلات اجتماعی که باعث عدم توجه افراد به اطرافشان می شود گاهی باعث می شود از ۲ میلیون فردی که از جلوی یک بیلبورد تبلیغاتی رد می شوند ۱۰۰هزار نفر هم با دقت این تابلو را نگاه نکنند و حتی ناخودآگاه آنها نامی هم در ذهنشان نگه ندارند و… حال آنکه وقتی از طریق SMS برای ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ نفر پیام می فرستید چون این پیام وارد یکی از جنبه های شخصی فرد مخاطب شده است حتما متوجه آن می شود.
مزایای تبلیغات از طریق پیامک :
تبلیغات مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد.
شما از اینکه تبلیغات به طور حتم به دست مشتری می رسد اطمینان خاطر دارید.
به دلیل کوتاه بودن پیام ها از خواندن تبلیغ توسط دیگران اطمینان خواهید داشت.
تبلیغات از این طریق نیاز به طراحی پیچیده ندارد.
از این طریق تبلیغات را می توان در آن واحد به افراد زیادی در فاصله زمانی کوتاهی فرستاد.
با استفاده از سیستم مدیریتی که در اختیارتان قرار می گیرد، می توانید از آمار تبلیغاتی منتشره بدقت مطلع گردید.
نسبت هزینه تبلیغات را با توجه به اینکه واقعا تبلیغ به دست چه افرادی رسیده است می پردازید.